Tenké vyhřívané rukavice FireGloveliner AG1 Alpenheat
Vyhřívané rukavice AG1 Alpenheat jsou tenké rukavice s prodyšnou pružnou tkaninou 100% polyester.
Tyto vyhřívané podrukavice jsou vhodné pro každodenní použití, lov, turistiku, volný čas a pro lidi trpící Raynaudovou chorobou.
• Tenké fleecové vyhřívané spodní rukavice
• Chrání před chladem a větrem
• Voděodolný
• Flexibilní topné prvky pro konečky prstů
• Batterie rechargeable compacte (50x80x10 mm) a lehký (75 g) vysoký výkon (Lithium-Polymer)
• 3 stupně ohřevu nastavitelné stisknutím tlačítka
• tlačítko on/off
• Stav nabití baterie přímo na tlačítku
• Hmatový index a palec pro použití smartphonu
• Autonomie: mezi 1h30 a 5h v závislosti na úrovni vytápění a venkovní teplotě
• Doba nabíjení: 4 hodiny
Vyhřívané rukavice AG1 jsou k dispozici v 6 velikostech

957 Položka ks
Na skladě
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
| Cukroví | 100 polyester (prodyšný) |
| Pracovní | 3 úrovně teploty nastavitelné tlačítkem / baterie s indikátorem stavu nabití |
| Autonomie | 1,5 až 5 hodin, v závislosti na venkovní teplotě a zvolené úrovni |
| lithiový ovladač | lithium-iontové: 7,4 V / 2 Ah / 14,8 Wh / přibližná doba nabíjení: 4 hodiny |
| Topné těleso | ohebný topný drát na konečcích prstů |
| Vlastnosti | hřejivé, prodyšné a voděodolné |
| Obsah balení | 2 rukavice + 2 Li-Polymerové baterie + univerzální síťová nabíječka 100-240V |
| Reference výrobce | vyhřívané rukavice AG1 Fire Glove vložka |
Vyhřívané rukavice pro cyklistiku, lov, běh, volný čas, práci venku...
Vyhřívané rukavice AG1 Alpenheat jsou pohodlné tenké rukavice. Lze je nosit samostatně na denní bázi a pro všechny aktivity, které vyžadují určitou ovladatelnost a dobrý úchop: cyklistika, motorka, jízda na koni, golf... Vlastnosti těchto vyhřívaných rukavic je také činí velmi zajímavými pro práci v ložnici. v chladu a venku, jako je sadařství a zahradnictví.
Pro lyžování a zimní sporty, tyto rukavice lze nosit jako pod rukavice, pod vaše obvyklé rukavice a palčáky.
Teplota je nastavitelná pomocí 3 stupňů ohřevu pomocí jednoduchého tlačítka. Tlačítko slouží jako displej a zobrazuje stav nabití baterie. Každá vyhřívaná rukavice obsahuje lehkou a vysoce výkonnou lithium-polymerovou baterii. Hmatový povlak na ukazováčku a palci vám umožní používat váš smartphone, aniž byste museli sundávat vyhřívané rukavice.
Pomoc s výběrem velikosti rukavic:
TOUJOURS PARFAIT !
Souffrant de sérieux problèmes circulatoires, j'utilise ces gants quotidiennement en hiver pour mes activités de plein air (équitation, marche...). La fonction de sous-gants permet de les recouvrir de gants adaptés à chaque activité, et de les garder propres et en bon état. Je les renouvelle tous les 4 ans, je rachète toujours les mêmes qui sont très fiables et durables. Livraison très rapide.
gants chauffants alpenheat
tres bien je suis a ma 3eme commandes de gants pour ma femme qui a une scerodermie et maladie raynaud elle les portes environ 6 heures par jour je les recommandes
Parfait !
Très satisfaite de ces gants chauffants. Ils sont très confortables et très efficaces.
Livraison très rapide comme demandé... et conseils avisés concernant le comparatif entre plusieurs articles et le choix de la taille.
Bonne tenue/matière / chauffant
Bonjour,
J'ai acheté ces gants pour les offrir à une personne qui souffre de maladies de Reynaud (ou assimilée). La prise en fonction est simple. Les gants sont confortables. Et l'effet recherché est présent. La chaleur n'est pas aussi importante que je l'avais pensé. La chaleur ressenti est plutôt plus tiède, que chaude. Si les doigts sont gelés, les gants ne suffisent pas à les réchauffer.
Il faut les mettre chaud, dès le début de l'activité face au froid. Et là pas de problème les gants jouent leurs rôles parfaitement.
Je recommande donc cet outil indispensable.
Super pour maladie de Raynaud!
Voici déjà quelques semaines que j'ai acheté ces gants à ma compagne qui souffre beaucoup de la maladie de Raynaud. Par rapport à la description du produit, je tiens à dire que tout est 100% conforme! J'ai pris une taille M car j'avais peur que le S taille trop juste (basketteuse (1,70 m), elle a d'assez longs doigts) et j'ai bien fait car tout est parfait niveau taille (mis à part les petits doigts des gants qui sont trop longs, mais franchement rien d'embêtant). Ces gants sont super simple d'utilisation et le voyant lumineux avec témoin de batterie est vraiment, mais vraiment hyper pratique! Dès que les batteries commencent à être trop déchargées, on hésite pas à baisser la température histoire de gagner en temps de chauffe. Sans ces "détails lumineux" les gants s'arrêteraient simplement d'un seul coup et ce serait beaucoup moins agréable et moins facile à gérer... Ma compagne aime bien les laisser sur le plus chaud mais alors elle ne tiendrait qu'1h/1h30. Grâce aux témoins, elle alterne entre les trois niveaux de chauffe en fonction de l'état de la batterie et de la sensation qu'elle a au bout des doigts. Je pense lui acheter une deuxième paire de batteries pour qu'elle puisse complètement profiter de ces gants qui lui ont changé la vie. Désormais, elle peut enfin profiter pleinement des sorties en extérieur sans appréhension